Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ

Ra’s Words of Wisdom Ο ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ Θυμηθείτε κάτι σχετικά με την φύση του προσδιορισμού: Ο προσδιορισμός δεν είναι ο εχθρός. Ο προσδιορισμός δεν είναι κακός, δεν πρέπει να εξαλειφτεί, ο προσδιορισμός είναι το παν. Είναι αυτό που αποκαλούμε ζωή. Είναι απολύτως υπέροχος. Όλο το θέμα είναι το να μην ταυτίζεσαι με τον προσδιορισμό στην ζωή σου, και όχι να μην τον βιώνεις η να μην τον εκμεταλλεύεσαι. Σκεφτείτε τώρα έναν Γεννήτορα που μέσω μιας διέλευσης στην πύλη 20 γίνεται Μανιφέστορας. Έτσι, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να δράσει σαν Μανιφέστορας, αλλά σημαίνει ότι όταν κάποιος τον ρωτήσει και αποκριθεί μπορεί να δουλέψει σαν Μανιφέστορας. Με άλλα λόγια μπορεί πραγματικά να περάσει στο Μανιφεστορικό επίπεδο και μπορεί να εκμεταλλευτεί τον προσδιορισμό του. Το θέμα δεν είναι λοιπόν η εξάλειψη του προσδιορισμού, αλλά η εξάλειψη της άγνοιας σχετικά με τον προσδιορισμό. Βλέπετε, κάθε κέντρο που είναι ανοικτό στον σχεδιασμό σας, είναι η ευκαιρία σας για την σοφία. Αυτή είναι η ευκαιρία σας μέσω της διαδικασίας του φιλτραρίσματος – μόλις σταματήσετε να ταυτίζεστε με αυτό που κινείται διαμέσου σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. Στον σχεδιασμό μου έχω μόνο μια μηχανή. Έτσι, έχω την δύναμη της θέλησης για να διδάσκω κάθε μέρα και να δουλεύω, αλλά αν δεν είχα πρόσβαση σε όλη την αδρεναλίνη σας, δεν θα ήταν δυνατό. Δεν επιτρέπω στην αδρεναλίνη σας να με προσδιορίσει, επειδή την αισθάνομαι να κινείται μέσα στο σώμα μου. Την χρησιμοποιώ για να μην εξαντλούμαι, και εξαντλώ εσάς αντ’ αυτού. Αλλά επειδή είστε τόσοι πολλοί εδώ, δεν οδηγείται κανένας προσωπικά σε εξάντληση. Απλώς παίρνω από την αύρα της αδρεναλίνης. Το θέμα λοιπόν δεν είναι να πούμε, “Όχι, όχι, όχι. Δεν θέλω καθόλου προσδιορισμό στο Κέντρο της Ρίζας μου. Πάω πίσω 200 μέτρα, μπαίνω σε ένα γυάλινο θάλαμο, και σας διδάσκω από το μικρόφωνο.” Γιατί θα έπεφτα ξερός από την εξάντληση. Έτσι είναι πολύ σημαντικό να δούμε ότι λόγω του τρόπου που μαθαίνουμε αυτή την γνώση, και αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να μάθουμε Human Design στην αρχή, ο προσδιορισμός είναι πραγματικά ο εχθρός επειδή αυτό είναι που ζούμε στην άγνοιά μας. Και έχουμε αυτή την αποκάλυψη του “Ω Θεέ μου, αυτό είναι που μου συμβαίνει και μου το προκαλεί αυτός η ο άλλος.” Σαν κι εσάς, πέρασα κι εγώ από αυτή την διαδικασία. Πέρασα από την διαδικασία της μεγάλης μου απέχθειας προς τον έλεγχο που είχαν όλα αυτά τα ανοικτά μου κέντρα επάνω μου. Και είχα την διάθεση – λόγω του ότι έχω τις 3 πύλες της μοναχικότητας – του να θέλω να πω, “Λοιπόν, να πάνε να χαθούν όλοι τους, απλά θα μείνω μακριά από την αύρα τους.” Αλλά φυσικά, δεν γίνεται, δεν γίνεται με τίποτα. Όχι μόνο δεν γίνεται, επειδή δεν μπορείς να αποφύγεις πουθενά το πρόγραμμα, αλλά δεν μπορείς γιατί είναι αυτή είναι η ζωή. Δεν υπάρχει διασκέδαση δίχως όλα αυτά, ασχέτως του πόσο καθορισμένοι η ακαθόριστοι είμαστε. Είναι μέρος του λόγου που είμαστε εδώ. Έτσι, μην μετατρέπετε τον προσδιορισμό σε εχθρό και μην νομίζετε ότι επειδή προσδιορίζεστε με τον έναν η με τον άλλον τρόπο ότι αλλάζει ο τύπος σας. Για παράδειγμα, ότι αυτό κάτι για να μη το χρησιμοποιήσετε και να μην πέσετε στην παγίδα. Δεν είναι αλήθεια. Αν μπαίνεις στα πράγματα σύμφωνα με τον Τύπο σου, και λαμβάνεις τις αποφάσεις βάσει αυτού, τότε ναι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάθε διέλευση. Γι αυτό είναι εκεί. Χρησιμοποίησα τον Πλούτωνα που κυριαρχούσε στο Ιερό μου για επτά χρόνια. Τώρα, αυτό ήταν απίστευτα εξαντλητικό, αλλά δεν αντιστάθηκα σε αυτό. Στο κάτω κάτω, τι μπορώ να κάνω απέναντι στον Πλούτωνα? Δεν αντιστάθηκα. ~ Ra Uru Hu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου